vineri, 29 mai 2009

Si parca ma enervez.


Ma enervez foarte repede, foarte des. Probabil e un defect al meu, dar unii parca fac anumea sa ma enerveze. Acum 3 minute, a venit varamea, si da volumul tare la tv, acesta fiind dat pe mut. Nu am zis nimic. Pleaca, dar tv-ul tot la acelasi volum. Deci sunt niste chestii care ma scot din sarite, la mine trebuie sa fie simplu, asa cum vreau eu. Cand stau la calculator trebuie sa merga televizorul de aiurea dar pe mut si muzica [winamp] sa se auda incet. La mine trebuie sa fie liniste, nu inteleg de ce unii imi creeaza nervi de aiurea. Si cand ma enervez, toata ziua sunt cu nervii la pamant. Ma cert cred ca zilnic cu cineva, fratemiu ma scoate din pepeni, venind sa se joace la pc-ul meu, nu stiu ce jocuri si cand ii zic sa se dea, tot el face figuri si pana la urma iese un scandal de proportii plus cate un pumn infipt in spate. E aiurea, dar asta sunt eu! Mie trebuie sa-mi accepti tot ce-mi pica pe moment, altfel nu e de bine.


De fiecare data cand trebuie sa merg la cumparaturi [haine, etc] mama vine cu mine. Ma enerveaza la culme pentru ca mie nu-mi place ce-i place dansei. Si tot timpul ma cert in magazine cu ea si pana la urma nu-mi mai cumpar nimic.


Ce cuvinte imi trec acum prin minte... pfaiii, adresate fratelui meu ,,drag'' desigur. Deci sincer, copchilu` ala e un retardat. Nici nu stie sa se imbrace, mai rau ca la tara fratilor! Doamne...
Si parca o vad acus pe mama cum vine si imi zice: ,,de ce ai batut baiatu` a?'' si eu ii arunc cate o privire de aia de te doare capul si ii raspund cu un oarecare dispret si sictir, dupa care ii zic sa ma lase in pace.


Si asa imi iau zilnic nervi, ,,imbatranind" la minte din cauza faptului ca imi distrug neuronii.
Si parca imi enervez tot corpul, nu numai creierul.
Si cam atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu