duminică, 29 august 2010

Te-ai intors.


Si ma bucur. De fiecare data cand te vad imi apare un zambet larg pe fata. Pe zi ce trece imi esti mai drag si sper sa te indragesc atat de mult incat sa iti pot spune 'te iubesc' intr-o buna zi. Probabil atunci am sa stiu cu adevarat ce inseamna sa privesti persoana iubita si sa iti dai seama cat e de frumoasa viata.
As vrea sa stiu cum ma vezi tu.
Uneori am atata speranta in care cred si vreau sa fie bine. Uneori cerul imi cade, pentru ca niste simple vorbe poate sa te faca sa te simti atat de prost... si nici macar nu ai vrut sa se intample asta. As vrea, ca doi visatori ca noi sa isi poata folosi dorintele atunci cand vrem si mereu sa se indeplineasca.
Ciudata fire, stiu. Nu stiu de ce scriu astea, nu stiu dar ador sa imi reamintesc orice moment petrecut cu tine. Cand stiu ca mereu radem, mereu suntem fericiti. Sau na...eu cel putin, sunt. Atunci stiu ca exista o pace sufleteasca. Si incepe sa fie prezenta mai tot timpul in atmosfera iluziei mele.
Putem pretinde ca toata lumea e a noastra, pentru ca suntem liberi sa visam. Si cum ai spus tu, daca nu visam cum ne asteptam ca ceva sa se indeplineasca?
Atunci cand ai plecat nu te-ai uitat inapoi, pentru ca nu era un "adio" ci "pe curand".
Am avut parte de toate, dar uite, acum e totul bine. Sper sa fie mult timp de acum inainte asa de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu