vineri, 6 august 2010

A doua sansa.


Unii nu o merita. Dar de fapt, probabil, orice om merita o a doua sansa. Uneori e greu sa ierti.
Am stat si am analizat situatia mea sentimentala si am realizat ca e aiurea. Iubirea sta langa ura. Sunt prea aproape una de alta. Dar e vina ta. Tu ai facut asta. Mi-ai distrus cerul.
De ce sa iert? De ce sa daruiesc o a 2-a sansa? Mie nu-mi da nimeni o a doua sansa daca o cer. Incerc sa trec peste, dar e greu. Mult prea greu. Uneori imi zic ca am nevoie de acea persoana la care tin, uneori imi zic ca nu, ca nu am nevoie, ca pot sa trec singura prin orice moment greu, asa cum am facut pana acum.
Nu este asa de greu sa acorzi o a doua sansa, este greu sa nu o daruiesti cuiva. M-am gandit, te-am iertat. Dar nu stiu daca mai pot face altceva.
Am sa ma impac cu mine insami in timp si o sa-mi fie bine. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu