luni, 1 martie 2010

Prima zi, primul esec.


De ce mi-ai distrus prima zi de primavara? chiar daca s-a terminat bine intr-un fel, mi-ai distrus-o. TU. Soarta asta de cacat. De ce oamenii zic vorbe care nu le gandesc, care ii fac pe altii sa planga de durerea ce o simt in suflet si sa se simta descurajati. Am plans de prea multe ori, nu mai vreau. Poate daca as avea pe cineva care sa ma inteleaga cu adevarat, ar fi altfel. M-am saturat de prefacuti...cum sa te intalnesti cu mine, sa ma iubesti 20 de minute si dupa aia sa ma lasi dracu` sa ma intreb ce s-a intamplat cu tine. Asa e cu toti oamenii. Cum sa ma iubesti? Cum??? Of, urasc lumea asta, urasc tot in acest moment. Multumesc lui Dumnezeu ca exista muzica si mi-a dat 'talentul' de a-mi scrie sentimentele. Macar ea ma intelege...muzica. Atat. Singurul lucru ce-mi alina sufletul is notele muzicale... desi nu studiez vreun instrument sau ceva, ea tot ma intelege. Ea e singurul lucru care ma lasa sa evadez... Multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu