joi, 25 februarie 2010

Zi de zi.


Atatea dezamagiri, atatea povesti triste si atatea suflete pierdute. Vreau sa mor. Imi duduie capu` de durere. Sufletul meu e pe jumatate dus, e luat. E luat de fum. Cu fiecare fum tras si impins afara... imi pierd o bucata din suflet. Imi pierd... zi de zi, increderea in mine. Noroc ca mai am prieteni, care au incredere in mine, care imi ridica moralul si imi schimba uneori parerea mea despre viata. Dar pana la urma tot la a mea revin. Ma retrag in lumea mea...in cea a cartilor, acolo unde literele ma inteleg. Ma inchid in mine si imi plang singura de mila. Nu mai vreau sa traiesc asa. 15 ani... si tot aia e. Un cacat de viata, o lume atat de rea si sperante puse sub semnul indoielii, al pierderii. De ce nu invatam sa fim optimisti? De ce credem ca tot ce facem e in zadar? Pentru ca uneori asa e. Imi pierd personalitatea... Imi vreau sufletul inapoi.
Let`s have a game with happy and sad music.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu