joi, 4 martie 2010

Fragment.

Ce sa faci tu cu un fragment din viata mea? Nu ai ce...doar sa-l povestesti, sa-l citesti...nimic altceva. Un fragment din viata mea, unul ce dureaza de aproape 8 ani de zile...acus se sfarseste, se termina. Acus am sa pierd distractia de la ore... am sa va pierd si pe voi...majoritatea cel putin. Am sa va pierd ca, colegi...sper ca nu si ca prieteni. Nu vreau sa se termine... O sa mor de dorul lor... nu la toti, ce-i drept, dar in marea majoritate, da. O sa-mi fie dor de orele de istorie, de cele de sport, tehnologie... pentru ca la astea facem panarama. :D De orele de civica pentru ca acolo dormim pe noi...de pauzele in care punem muzica si orele libere in care ne distram toti. :) O sa doara... poate o sa treaca, poate nu. Eu sper totusi sa nu ma doara toata viata...sa plang dupa voi... ca nu vreau... vreau doar amintirile frumoase cu voi si continuarea prieteniei cu voi. Atat. Sa nu va pierd, asta vreau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu