sâmbătă, 6 iunie 2009

As vrea...


Ma uitam la baietii de la mine din cartier. Si tot vorbeau de o anumita persoana, ,,baiat de cartier'' care si eu l-am cunoscut si ma intelegeam destul de bine cu el. Ala a fost hot, poate mai este, a ajuns la 'parnaie', acum e plecat din tara. Nu stiu unde a plecat dar nu am mai auzit mai nimic de el. Oare ce face el acum? Habar nu am... Probabil sta la o bere cu vreo 'duduie'.



Ce face un baiat de cartier? Sta intr-o scara, bea, se drogheaza si fumeaza numai joint-uri? Sau e o persoana care are probleme mari acasa si sufera in tacere? Vara trecuta, o prietena de-a mea era cu un baiat care l-am cunoscut si eu intr-un sfarsit, nu era cine stie ce, parea un baiat normal. Golan nu era dupa cum se comporta, dar fata il trada. Vorbeam cu acea prietena a mea si la un moment dat ascultam o melodie de Kheops in care vorbea despre 'un baiat de cartier' si Diana imi zice: Stii ca L. este baiat de cartier? Are o viata grea, nu e un baiat normal. Mi s-a parut absurd ceea ce-mi zice si am lasat-o sa vorbeasca singura despre iubirea ei ce este 'mare baiat de cartier'. Bai omule, nu ma stresa cu povesti despre acest L. ca oricum nu ma intereseaza. Un asa zis baiat de cartier este cunoscut in cartier prin faptele sale nu prin povesti spuse de toti fraierii. Da` pana la urma, ce inseamna sa fii baiat de cartier?



Eu ascult rap, hip-hop. Ascult Nimeni Altu` si Nane in special. Mi se pare ca debea ei stiu ce inseamna viata de cartier. Pentru ca ce spun ei in melodii, e real. Asta e realitatea.



As vrea si eu sa fiu o zi 'baiat de cartier'.

Sa vad si eu ce inseamna sa duci o asemena ~viata~.

Poate totusi e ceva special dar poate nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu