miercuri, 24 iunie 2009

Am de gand sa ma schimb


Da, cam asa e. Vreau sa ma schimb si nu stiu daca sa ma schimb in bine sau in mai rau decat sunt. Nu va faceti iluzii aiurea, sunt o tipa normala numai ca nu sunt ca toate fetele. Sunt mai baietoasa de fel si multi mi-au spus ca pentru o fata nu e chiar asa de bine. Vorbeam cu un amic si i-am zis 'wai' si mi-a zis ca parca vorbeste cu un baiat. Azi tot asa, i-am spus 'ok man', l-a apucat rasu` avand in vedere ca eu cica, par o fata finuta. Ma rog...



Nu stiu de ce lumea ma critica, indiferent de faptul ca sunt pur si simplu un copil. Da na, daca nu se ia cineva de tine nu se poate sa traiesti si bineinteles ca se ajunge la bataie, iar eu nu glumesc cand aplic pumnul, pentru ca daca ati citit mai jos eu de 9 ani , aproape 10 practic QKD. Daca stii ce arta martiala e aia bine, daca nu, documenteaza-te. O data am zis de una ca are fundul mare si am zis asta pentru ca chiar se ingrasase si inca este grasa. Si aia se ia intr-o seara de mine pe mess logic, ca in fata nu miar fi zic nimic. Imi zice: ,,daca eu am curu` mare tu ai de gand sa treci in clasa a 8`a cu fata asta?''. S-a luat de fatza mea asa de aiurea pentru ca oricum nu avea de ce sa se ia. Bineinteles ca m-am certat tare cu aia si ne-am si injurat bineinteles. Oricum mie nu mi-a pasat de cearta cu aia pentru ca e o retardata, nu are o taina.



M-am certat cu multa lume, mai ales din scoala. Intr-un fel, sincer imi face placere sa ma cert cu unii, dar cand nu am chef deja nu o sa iasa bine. Oricum, ideea e ca totusi sunt o persoana placuta, multa lume ma admira pentru atitudinea mea si oarecum imi admira dezinteresul fata de unii oameni care s-au luat aiurea de mine. Pana la urma oricum au regretat ca s-au luat de mine, dar sa le fie de bine oricum pe mine nu ma intereseaza ce o sa se intample cu ei. Sa se si inece, nu-mi pasa.



Saptamana trecuta m-am certat foarte tare cu mama. Oricum , acum m-am impacat cu ea nu-i o problema chestia asta. Dar mi-a spus ca nu seman deloc cu ea si asa si este [la comportament], eu seman cu bunica-mea de pe tata. Bunica e nepasatoare, nu stiu, eu am mostenit-o. Eu seman cu tata la comportament, sunt rea de gura si ma enervez foarte repede. Dar oricum, daca esti nepasator e mai bine totusi? Stii, adevarul e ca am mintit atunci cand am scris pe blog ca mie in adancul sufletului imi pare rau cand ma cert cu cineva. Imi pare rau doar atunci cand stiu ca e oarecum ceva grav, dar si atunci foarte putin.



Nu stiu, poate chiar ar trebuii sa ma schimb.

DAR, nu cred ca pot.

Nu pot pentru ca asta sunt eu si gata dar totusi o sa incerc.

2 comentarii: