duminică, 7 iunie 2009

Nu mai am imaginatie? Vine vacanta.


Cred ca disper. Pe bune, nu mai am imaginatie si habar nu mai am ce sa scriu pe blog. E cumva pana de curent? Probabil...Da` numai la mine in minte. Desi inca nu s-a terminat scoala, aproape toate mediile sunt incheiate si mie numai la scoala ,,imi sta gandul''. Da, da :-j, cum sa nu. Vara asta am sa mor de plictiseala :)). Dar se presupune ca in vara asta ma pun pe citit, de fapt m-am apucat. Astazi de pe la 1 jumate pana pe la vreo 6 am citit, dar parca muream acolo citind, dar altceva nu aveam de facut.Deobicei vara e plictiseala, mai nimic la tv, pe net mori ca nu ai ce vorbi si nici cu cine.






Nu prea ies afara sau daca ies, ies seara pe la vreo 6 sau 7. Vara nu am chef de nimic dar absolut de nimic. Stau aprope numai in casa, nici macar la magazin nu ma duc. Mi-e si aiurea sa ies afara pentru ca dupa aia jumate de cartier se mira cum de am iesit afara si toata lumea ma ia la intrebari. Nici macar nu prea am cu cine iesi, cand eram mica eram o gramada acuma nu mai suntem. Singura cu [virgula] care as putea iesi este o prietena, I. Ea e diferita, ma intelege, eu o inteleg pe ea. Nu ca celelalte fete..mai exact 2 dintre ele care au ajuns vai de capu` lor fetele. :-j



Oricum nu ma intereseaza, dar cand ma gandesc ca, candva eram prietene si cu acele 2 fete. Acum totul s-a dus. Cartierul s-a schimbat si as avea atatea de spus despre el, dar mi-e asa de lene pentru ca in primul rand imaginatia mea a plecat odata cu scoala. Poate o sa-mi revina imaginatia si am sa pot sa imi descriu cartierul prin figuri de stil si o gramada de imagini artistice, auditive, olfactive etc. Dar mai incolo.



Oricum, e greu atunci cand nu stii ce gandesti.

Eu personal, nu stiu uneori.

Dar acum stiu.

Stiu ca momentan nu mai am imaginatie.

Si ca vine vacanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu