duminică, 11 iulie 2010

Am dezamorsat in mine o mie de sinucideri.


Cand eram mai mica imi doream sa ma sinucid. Am avut o mie de ganduri cum sa o fac, sa imi inchid sufletul in infernul iadului, dar totusi sa-l scap de infernul pe care acum il vad banal, dar atunci ma dobora psihic.
Poate imi era mai bine daca nu mai existam in acest moment. Mai bine era sa plec, sa dispar. Am incercat sa ma sinucid prin cel mai simplu mod, incercand sa nu mai respir. Sub apa, sau prin somn. Doream sa ma sufoc... Nu am putut niciodata sa-mi indeplinesc aceasta dorinta sadica. Si uneori regret enorm.
Atunci cand pierdeam la vreo competitie, cand cadeam pe locul 2 si plangeam 2-3 zile incontinuu, dorinta aparea instantaneu. Nu mai suportam durerea acelei infrangeri care acum, bineinteles ca nu mai inseamna nimic pentru ca mi-au compensat alte premii si titluri de campion pierderea.
Atunci cand ma cert cu ai mei, cand simt ca nu-i mai suport in viata mea, reapare...din nou si din nou. Nu stiu cum de reusesc sa scap de dorinta asta. De fapt... e simplu. Imi e frica. Imi e frica de durere de fapt.
Din cauza asta, le-am dezamorsat atunci cand erau pe cale sa explodeze. Am o imagine cu mine de ceva vreme, spanzurata de grinda casei mele de 3 etaje, tot cartierul minunandu-se, mama cautandu-ma disperata, nestiind unde sunt. Ma gaseste si incepe sa urle de durere, caci copilul ei cel mai mare i s-a dus dracu`. Si ramane numai cu bietul de fratemeu pe care efectiv il sugruma de durere, el plangand dupa 'sor`sa'. Si pe tata l-as vedea distrus complet, din cauza mortii mele subite. Il vad cum vine acasa din strainatate, plangand tot drumul sa ma vada pentru ultima data in sicriu.
O imagine sadica, stiu.
Nu conteaza.

2 comentarii:

  1. Stiu cum se simt toate astea. Am vrut si eu sa ma sinucid de multe ori.. a fost o data cand eram gata sa sar de pe fereastra apartamentului dar cineva nu m-a lasat si mi-a dat o tigara sa ma calmez. De atunci am inceput sa fumez cand eram nervoasa, suparata... acum nu mai am probleme, am trecut peste, nu mai fumez decat ocazional si nu prea sunt ocazii :), nu am motive sa fumez.
    Situatia spiritului meu s-a imunatatit dupa ce mi-am facut cateva prietene, am mers la skate impreuna, stateam noptile de vara pana tarziu afara la skate sa ne distram si cand ne linisteam vorbeam ce ne trecea prin cap, cum vedem noi lumea, cum e lumea. Eram sincere, vorbeam direct si asta a fost cel mai important.
    Am spus asta ca sa iti dau o idee.. mergi cu prietenii si distreaza-te, fa ceva ce-ti place si treci peste ce te apasa. Pune-ti in cap ca esti tare, ca poti, nu o sa mori. Eu cand am probleme ma las sa reactionez la ele, sa ma linistesc, si apoi imi trece, nu stiu cum sa iti explic, o fac sa treaca, ma incapatanez si fac orice sa treaca. :D

    Imi dai id-ul tau, daca vrei.. ? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru sfat, am inceput sa mai ies cu diferite persoane si incerc sa comunic. :D.

    RăspundețiȘtergere