duminică, 18 aprilie 2010

Eu sunt.


Eu sunt eu.
Eu sunt imuna la iubire.
Eu sunt aia care rade intr-una.
Eu sunt persoana aceea copilaroasa careia ii duci dorul.
Eu sunt nebuna ce scrie despre durerea din sufletul ei.
Eu sunt aia care pare aroganta.
Eu sunt sufletul ce dispretuieste alte suflete.
Eu sunt aia careia nu-i pasa decat de maxim 3 persoane.
Eu sunt persoana ce ma pot face usor placuta sau neplacuta.
Eu sunt cheia de la incuietoarea usilor durerii din sufletele voastre. La mine veniti toti si imi spuneti ce aveti... eu va inteleg, indiferent de situatie. Mi-a fost dat sa inteleg sentimentele voastre, sa inteleg de ce va este frica, de ce va este dor...
Dar voi, nu ma intelegeti pe mine. Nu poti spune ca ma cunosti foarte bine, pentru ca nu e asa. Tu cunosti doar fata aia care e mereu cu zambetul pe buze si incercand sa fie cat mai comunicativa cu lumea. Fata aia, care atunci cand e online pe messenger si vorbeste foarte sec, fara chef, aia as putea spune ca sunt eu cu adevarat. In mintea mea, stiu cat de mult ma straduiesc sa par a fi acea persoana, care orice face e ,,tipic Georgianei''. Chiar e? Adevarat, sunt nebuna si pe bune ca la mine nu se poate defini normalitatea. Dar de fapt, nu se stie care e normalitatea in ziua de azi, dar eu nu sunt ca toata lumea. Putine persoane gandesc ca mine, putine persoane ma si inteleg. Si uneori se trezesc idioti care sa ma critice ca sunt nu stiu cum. Bai frate, nu ma cunosti si punct! Nu ai motiv sa ma critici... sau ai. Faptul ca eu ignor lumea si traiesc in propria mea lume, ma face sa par o persoana aroganta? Lumea vorbeste atatea despre mine si spun lucruri neadevarate. Pe mine nu ma deranjeaza cu nimic, pe voi va deranjeaza ca nu ma afecteaza cu nimic minunatele voastre vorbe. Mi-a placut mereu sa va joc pe degete, pentru ca stiu cum sa va manevrez. Stiu cum ganditi si ei bine... sunteti toti la fel. Usor de patruns in inimile voastre este, sa fiti influentati, este si mai usor. Dar stii... fiecare e cum e, dar in principiu... toti sunteti la fel. Nebunii ca mine sunt altfel. Si chiar daca suntem nebuni, suntem nebuni in felul nostru. Nu ne asemanam deloc, nu ca voi. Cei care scrieti si cititi ce scriu altii, sunteti nebuni. Dar asa ne place noua, sa fim diferiti si speciali in felul nostru. Respect enorm gandurile voastre si credeti-ma, eu va consider minunati. Continuati tot asa... astia suntem noi. :D

2 comentarii:

  1. suntem nebuni. sunt nebuna. si imi place extraordinar de mult sa fiu nebuna. pentru ca nu sunt ca altii. :)
    frumos articol. si imi place de tine.

    RăspundețiȘtergere