duminică, 10 ianuarie 2010

Interviu cu tine..


-Buna ziua. As vrea sa va iau...

-Ce sa-mi iei, dom`le, lasa-ma in pace. Nu am ce sa iti dau.

-Va rog frumos, as vrea sa imi dati...

-Dar v-am rugat sa ma lasati in pace, nu ne intelegem.

-... un interviu.

-Poftim?

-Da, va rog sa imi dati un interviu.

-Un ce?

-Un interviu.

-Pentru ce?

-Pentru mine.

-Nu inteleg.

-Vreau sa va iau un interviu. Vreau sa iau interviuri tuturor...

-Dar ce sunt eu, star de cinema?

-Sunteti star de cineva...

-Sa lasam gluma. Nu am timp de glume.

-Nici eu. Dar vreau sa va iau un interviu...


Iti imginezi dialogul acesta intre mine si tine? Poti sa iti imaginezi faptul ca as vrea sa iti iau un interviu? Mda...

Sunt multi oameni care au suflete de aur si care sunt macinati incet-incet de rautatea acestei lumi pentru ca se afla intr-o anumita criza de comunicare. Cred ca, daca as face o carte de interviuri cu tine, mi-ai spune si cele mai ascunse secrete. Si ce crezi sa as vrea prin cartea asta? Sa vorbesc cu tine despre problemele tale...

De unde stiu eu problemele tale? Pai, sunt si eu om ca tine, simt tot ce simti tu sau ai simtit... fericire, suparare, durere, mandrie...

Dar oricum....

Tineretea cea de toate zilele

Nevinovatia compromisurilor

Liceu, Facultate, Somaj?

Ispita sinuciderii

Probleme de familie...

Despre problemele tinerilor.

Eu v-am pus o minge la fileu, aratand ca e nevoie sa fie abordate, din perspectiva sufletului, framantarile voastre. E randul vostru acum sa loviti mingea asa cum trebuie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu