luni, 28 decembrie 2009

Unde esti?


Unde esti? Vino inapoi... te vreau.
Ai murit?
Nu...
Atunci?
Atunci ce?
De ce ma vrei inapoi? Nu realizezi? Esti in alta lume...
Ce lume? Damian! Suntem in lumea noastra.
Nu Maya. Suntem in lumea mea.
Tu ai o lume? :))
Inca ma uimeste faptul ca tu, Maya, esti la fel de batjocoritoare ca atunci cand traiai.
Poftim? Ce ai spus?
Ce ai auzit.
Nu... vrei sa spui ca nu mai traiesc?
Cum ti-am spus... esti in lumea mea. Trezeste-te fiinta!
Sunt treaza, luate-ar dracu`!
Calmeaza-te.
Ok. sunt calma.
Auzi, Maya, tu te simti vreodata singura?
Da...tu?
Logic. Oricine se simte...
Da... :
E asa de aiurea, ca uneori simti ca nu mai rezisti. Vrei sa stai cu cineva, sa simti ca traiesti... Sa nu mai fi bolnav de plansul sufletului tau. Eu sunt bolnav de atata plans...
-
Il privea... lacrimi curg de nicaieri. Cadeau lacrimile suferintei ei pe pamantul uscat. Erau doar doua spirite... Erau pe un camp. Era vara tarzie...
-
Damian... sper ca stii ca te-am iubit, nu?
Credeam ca stiu.
Acum stii... desi ne-am distrus iubirea, amandoi prin diferite defecte ce nu le-am corectat, nu am incetat niciodata sa te iubesc. Te vreau inapoi.... Plangeam zilnic dupa tine... Vorbeam cu tine... Mergeam in frigul iernii zi de zi ca sa amortesc, sa uit durerea ce mi-a provocat-o pierderea ta. M-ai auzit vreodata?
Te-am auzit. Iti vorbeam si eu... Te priveam plangand. Erai frumoasa, si inca esti.
....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu