vineri, 25 decembrie 2009

Durere...


Nu nu nu.S-a sinucis.E intuneric si frig. Nu nu nu.S-a sinucis.Picioarele incep sa-mi tremure. Da, s-a sinucis. Tot corpul incepe sa-mi tremure. Da, s-a sinucis. E moarta. S-a sinucis. Nu imi vine sa cred. E moarta.Incep sa plang. Stau pe trotuar si plang. Ma simt de parca as avea o gaura in piept, ca si cand totul s-ar fi transformat intr-o gaura adanca si oribil de neagra. Plang si tremur. Nu mai pot sa respir. Sunt intr-o gaura din care nu pot iesi, din care nu pot scapa. Cad tot mai adanc, tot mai adanc, tot mai adanc. Plang, ma sufoc. Imi ingrop fata in maini si simt cum lacrimile imi curg din ochi si din nas, prelingandu-mi-se pe obraji, pe gat.E tarziu si e ingrozitor de frig. Stau intins pe trotuar si plang. Stau aici de ore intregi. Stau pur si simplu si plang. Plansul vine in valuri. Lacrimi, suspine, tipete. Plansul doare. Ma doare pieptul si ma doare fata, ma dor toate lucrurile din mine care nu au nume. Lacrimi suspine tipete. Toate ma dor. Acelasi cuvant mereu mereu mereu.Nu.Nu.Nu.Plang.Suspin.Urlu.Nu ma pot opri.Nu ma pot opri.Clopotele bat.Vantul urla si el.Aud clopotele de noua ori.Incep sa ma linistesc.Incet incet incep sa ma potolesc.Incet, incet, incet.Ma opresc din plans. Ma ridic. Ma dor picioarele si pieptul. Ma doare fata si ma dor ochii si buzele. Mi-e frig. Tremur. E intuneric si mi-e frig si tot corpul imi tremura.Ma indrept spre masina... Intind mana dupa pachetul de tigari. Scot una si o aprind. Trag fumul adanc in piept, il tin acolo, il expir. Ma uit pe fereastra. Ma simt golit. Simt ca inima mi-a fost smulsa din piept. Ma simt scurtcircuitat, de parca mintea si corpul meu nu mai fac parte din acelasi intreg. Sunt sfarsit. Cand ridic bratul ca sa imi aduc tigara inapoi la gura, imi simt bratul greu, mana grea, tigara grea. Tot ce fac necesita un efort condiserabil. Inhalez incet. Simt cum fumul imi circula in gat si in plamani. Expir incet, simt cum fumul vine inapoi. Cat sunt de obosit. Ce dracu` o sa fac acum. Sa ma ajute cineva.

[Prietenul meu Leonard- James Frey .fragment.]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu