sâmbătă, 11 iulie 2009

Sunt doar niste ganduri.


Nu stiu de ce, dar atunci cand ploua ma simt implinita. Ador atmosfera de dupa ploaie, probabil din aceasta cauza, toamna este si anotimpul meu preferat. Inca e vara... suntem abia in iulie si eu mor in casa, abia astept sa plec. Ideea e ca nu ma plictisesc ceea ce e o minune. In tot acest timp am citit si incep sa cred ca imaginatia acestor prozatori este una speciala. Nu oricine poate scrie o carte, dar totusi sunt destul de multi care au scris si inca sunt si in zilele noastre. Trebuie sa ai imaginatie. Fiecare are imaginatie dar unii o au intr-o doza mare iar altii in alta mai mica. E pacat totusi ca unii au o imaginatie rar intalnita si habar nu au cum sa o foloseasca, dar sa trecem peste acest subiect.



Nu imi place vara. E mult prea cald, nu suport asemenea caldura. Nu stiu de ce, parca vara oamenii sunt batuti in cap. Inteleg ca e caldura mare si va mai bate si soarele in cap, dar totusi, fratilor reveniti-va! De ce vara oamenii se indragostesc? pe bune, majoritatea amicilor mei imi povestesc de faptul ca le place de cutare, ca nu mai stiu eu ce, povesti de dragoste, maimutareli, pupaturi si tot tacamul. Cand ma gandesc ca totusi sunt si eu om si eram cat pe ce sa trec din nou prin aceeasi faza prin care unii trec deja si sunt inaintati in astfel de situatii. Nu vreau sa am o relatie cu nimeni, nu vreau pentru ca probabil mi-e si frica sa nu sufar dupa aia. Nu vreau sa iubesc degeaba, sa fie doar o iubire de vara. Urasc astfel de ,,povesti''.



Stau acum, si mananc o nectarina. Ador genul asta de fructe, numai sa fie tari, altfel nu mananc.

Fructele de ~vara~ sunt cele mai bune. Totusi vara are si o latura buna, logic... ca orice anotimp. As fi vrut totusi sa nu fie atat de aiurea. Este anapoda. Daca ploua, este racoare numai pentru cateva ore, dupa aia vine o caldura si mai rea decat cea care era inainte. Ma rog...



Am observat ca unii prieteni is falsi. Nu ma refer la nimeni din scoala, sa le fie clar celor care citesc, ma refer la altii care mi-au aratat ca sunt niste oameni de nimic. Oricum, cu voi sau fara voi in viata mea, e tot una. Nu am nevoie de astfel de retardati. Au uitat cine au fost, cum se radea de ei si cum altii le ,,luau'' apararea, batandu-si si mai tare joc de ei. Oricum, sa-i ia dracu pe sclavii astia de oameni.



Nici nu stiu ce titlu sa pun la acest comentariu.

Am vorbit despre multe aici si nu stiu ce s-ar potrivi mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu