marți, 21 iulie 2009

Cine sunt eu?

Cine? Habar nu am... pe bune, uneori ma uit in oglinda si ma intreb in gand: Bai, cine esti? Unde e copilul acela cu ochii negrii din poza in care aveam 2 ani? Vreau inapoi... Vreau sa merg iar la gradinita, vreau sa nu mai am ditamai stresu` pe cap din cauza atator teste la scoala, si note proaste, etc. Vreau la gradinita pentru ca pe atunci nu ma certam cu nimeni, sau era doar o mica disputa de la creioanele colorate sau de la casuta de lemn si cutiuta cu nisip, dar ce conta? dupa aia ne jucam toti de parca nimic nu s-ar fi intamplat. Cat de bine era atunci.

Cred ca vremurile de atunci ma afecteaza, pentru ca mereu imi doresc sa fiu din nou copil. Urasc perioada prin care trec, sau am trecut ca nici eu nu stiu exact. Atatia nervi, vorbe spuse fara sa gandesti, certuri, momente in care ai impresia ca viata nu mai are nici un rost. E greu...

Acum 2 zile, ma uitam in albume, si vedeam pozele de la gradinita, apoi o jumatate de zi am innebunit-o pe mama spunandui: Vreau la gradi! Vreau la gradi! dar mama, raspunzandu-mi fara bagare de seama: Dute, ce mai astepti?. Am sa ma duc...:)

Timpul e totul... Timpul e ucigasul perfect. El omoara tot... absolut tot.

Si totusi, inca habar nu am cine sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu