duminică, 12 iulie 2009

Nu inteleg.


Dupa cum stiti toti, a murit Michael Jackson... ce sa spun, condoleante si tot tacamul. Dar ce e enervant este ca dupa moartea acestuia, toata lumea a inceput sa asculte MJ. Ati uitat cand spuneati despre el ca e nu stiu cum, legat de orientarea lui sexuala si ce dracu mai ziceati voi. Eu ascult MJ de mai mult timp si am ascultat dupa ce am vazut ca Hoan su [instructorul meu de arte martiale] asculta. Atunci eram in drum spre Zalau, la o competitie. Am ascultat o melodie, doua si dupa acestea am inceput sa ascult MJ. E adevarat totusi, ca dupa moartea lui mi s-a facut dor sa ascult melodiile lui. Dar ma rog...


Un fost coleg de-al meu, care e un... nu stiu ce-i exact dar e un retardat, asta e sigur. El era rapp-er, c-walker, dintr-o data o renuntat la aceste 2 pasiuni si era emo si dupa asta rock-er. Dupa ce afla tot poporul ca MJ a murit, s-a apucat si omu` asta sa asculte MJ, scriind la status : ,,MJ jur ca tu esti preferatul meu''. Eu nu inteleg astfel de oameni...

Oricum, tot ce-am scris acum am scris ascultand melodia ,,You are not alone'' .
Si bineinteles, ca m-a ajutat nespus de mult vremea de afara. Ploua, e racoare, ceea ce ma calmeaza, chiar daca acum vreo ora m-am certat in ultimul hal cu fratemiu plus ca ne-am si batut si injurat. Ca de obicei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu