duminică, 8 noiembrie 2009

Uneori..

oricine are momente penibile! :)) sa zic cateva faze penibile. O data ma bateam cu varmea, si eu, nu am vazut ca usa de la balcon s-a inchis, avand in vedere ca e sticla acolo. Si se da inspre mine si eu dau sa fug in balcon si deodataaaa...ma izbesc de geam. Bineinteles ca eu eram socata, nu stiam ce se intamplase:)) si mi-am turtit nasul.:D
O alta faza penibila mi s-a intamplat ieri. Am fost la patinoar si vad un tip, care mi se pare cunoscut. Era prietenul unei colege de la antrenament. Ma duc inspre el, il intreb cum il cheama:)) nici bine nu-mi raspunde ca eu eram pe jos ca ma dezechilibrasem. Bineinteles ca pe mine ma busit rasu` da` na.. a fost penibil! :))) El saracu` nu stia ce sa faca, sa ma ajute, sa nu:)) a vrut sami dea mana da ma ridicat fratemiu pana la urma:)) . ehh...=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu