miercuri, 14 octombrie 2009

Aroganta, nepasarea... ma reprezinta!

Realizezi ca eu, sunt catalogata drept o aroganta? :)) poate si sunt. adica nu ca poaateee, cu siguranta! mi-a zis prea multa lumea chestia asta. Dar asa e, ce sa fac? asta`s eu. Sunt o nepasatoare, ce-i drept, unora nu prea le place felul meu de a fi dar pana la urma, toti realizeaza ca daca nu iti pasa, e mai bine. Iti este mai usor tie, si altii se oftica. Mi-a placut o faza aseara, cand un coleg, care candva a fost cel mai bun prieten, a spus ca a invatat de la mine sa fie nepasator, deci atunci mi-a placut de el la maxiimmmm. Mi-a placut, adica prin felul ca a realizat si el in sfarsiit ca e mai bine sa fii asa, decat sa pui suflet. Ma simteam mandra, desi nu era cine stie ce. M-am bucurat totusi, ca a invatat ceva din felul meu de a fi. Si eu am invatat de la el, dar nu prea aplic.:)) Am invatat chestii ce il reprezinta pe el, nu pe mine, si eu nu ma pot schimba, pentru ca debea m-am schimbat.

Fac niste crize de nervi, de cacat. Ma enervez foarte repede, in general cand comenteaza cineva ceva la adresa mea. Daca ma barfesti, e ok, dar numai sa nu aud eu. Pe bune, nu am nevoie de grija altora, pot avea singura grija de mine. Am fost catalogata ,,vedeta''. S-a spus ironic, dar eu am luat asta drept o modalitate de a rade de cei care m-au catalogat. Fani infocati, ce sa le faci? :))

Mda... totusi, colega mea de banca nu ma crede asa, in nici un fel. Imi place ca ea ma sustine, e o prietena adevarata. ^^
Aroganta... Nepasatoare... O nesimtita cu principii de cacat, dar principiile mele sunt vazute .bine. dupa un timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu